وبلاگ کتابخانه شهید مصطفی خمینی روداب

ساخت وبلاگ

 

به مناسبت هفته کتاب و همزمانی آن با ماه محرم، انجمن شعر آئینی مشکات وابسته به اداره کتابخانه های عمومی سبزوار با همکاری انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم و موسسات فرهنگی سبزوار مسابقه حفظ شعر عاشورایی شورش در خلق عالم را برگزار می کند.

جواد جعفری نسب مسئول انجمن شعر آئینی مشکات با اعلام این خبر افزود: علاقمندان به اشعار عاشورایی میتوانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی  و موسسات فرهنگی سطح شهر کتابچه شعر ترکیب بند عاشورایی معروف محتشم کاشانی را دریافت نمایند.

جعفری نسب در رابطه با شیوه برگزاری مسابقه گفت:علاقمندان می توانند در دو بخش حفظ کامل ترکیب بند که شامل ۱۲ بند می باشد و یا حفظ نصف ترکیب بند که ۶ بند اول ترکیب بند را شامل می شود شرکت نمایند.

وی همچنین افزود: مرحله اول آزمون به صورت حضوری و کتبی در تاریخ ۹۴/۸/۷ و مرحله دوم آزمون بصورت حضوری و شفاهی از میان برندگان مرحله اول در تاریخ ۹۴/۸/۲۸ برگزار می گردد.

جواد جعفری نسب خاطر نشان کرد: از برگزیدگان نهایی به نحو شایسته ای تقدیر خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند از تاریخ ۹۴/۷/۱۱ لغایت ۹۴/۷/۲۳ برای ثبت نام و دریافت کتابچه اشعار و کارت ورود به جلسه به مراکز زیر مراجعه نمایند.

کلیه کتابخانه های عمومی سطح شهرستان

محل برگزاری آزمون ها متعاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد.

 

وبلاگ کتابخانه شهید مصطفی خمینی روداب...
ما را در سایت وبلاگ کتابخانه شهید مصطفی خمینی روداب دنبال می کنید

برچسب : شعر عاشورایی, مسابقه حفظ شعر, شورش در خلق عالم, مسابقه شعر سبزوار, مسابقه شعر, شعر سبزوار, شعر روداب, نویسنده : ربابه قلعه نوئی roudablib بازدید : 424 تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت: 12:27

 

زیبا باغانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار اعلام کرد:اولین نشست کتابخوان سبزوار در ۲۵ آبان ماه همزمان با هفته کتاب برگزار می شود.

باغانی با اشاره به ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از رسالت های کتابخانه های عمومی ادامه داد: این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد که ارائه دهندگان این نشست می توانند کتابداران ، نویسندگان ،فعالین رسانه حوزه کتاب ،اعضای کتابخانه های عمومی و سایر علاقمندان باشند.

زیبا باغانی هدف از برگزاری سلسله نشست های کتابخوان را آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی،ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه،اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی و آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار از همه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت کرد که برای معرفی کتاب مورد نظرشان از تاریخ ۷ مهر ماه لغایت ۱۰ آبان ماه در این نشست ثبت نام کنند.

فایل ثبت نام اولین نشست کتابخوان سبزوار از تاریخ ۷ مهر ماه بر روی سایت اداره کتابخانه های عمومی فعال می باشد.

 

ثبت نام در نشست کتابخوان

 

 

 

 

لینک ثبت نام درنشست کتاب خوان

http://sabzevarlib.ir/?page_id=3649

وبلاگ کتابخانه شهید مصطفی خمینی روداب...
ما را در سایت وبلاگ کتابخانه شهید مصطفی خمینی روداب دنبال می کنید

برچسب : نشست کتابخوان سبزوار, نشست کتابخوان, نشست کتابخوان خراسان رضوی, سبزوار, کتابخوان سبزوار, نشست کتابخوان آبان, نویسنده : ربابه قلعه نوئی roudablib بازدید : 524 تاريخ : پنجشنبه 16 مهر 1394 ساعت: 15:21

خبرنامه